Administratief juridisch medewerker (1 fte)

 

Wat doet de RUD?
De RUD Utrecht voert in opdracht van 11 gemeenten en de provincie Utrecht taken uit op het gebied van vergunningverlening, toezicht en handhaving. Bij de RUD Utrecht werk je samen met ongeveer 150 collega’s, waarvan zo’n 120 toezichthouders en vergunningverleners en 30 medewerkers in de bedrijfsvoering. Samen werken we aan een schoon milieu, natuurbehoud en een veilige leefomgeving. We ontwikkelen ons steeds meer van een pure uitvoeringsorganisatie naar een breed inzetbare partner voor onze opdrachtgevers.

 Wat ga jij doen?
Als administratief-juridisch medewerker maak je onderdeel uit van het cluster Bodem. Dit cluster bestaat uit ongeveer 35 medewerkers met taken op het gebied van advies, vergunningverlening, handhaving en ondersteuning.

Als administratief-juridisch medewerker begeleidt en ondersteun je de processen van vergunningverlening en handhaving. Hierbij is precies werken zeer belangrijk. Je kunt multitasken, bent servicegericht en wilt graag de schouders er onder zetten. Wij zoeken een energiek, sociaal persoon, die makkelijk in de omgang en een goede teamspeler is. Leergierig, proactief en het snel eigen maken van systemen zijn eigenschappen waar de RUD naar op zoek is. Het gaat hoofdzakelijk om uitvoerend werk.

De werkzaamheden hebben een administratieve, ondersteunende rol ten aanzien van het primaire proces en zorgen voor uniformering van processen, vindbaarheid en (data)kwaliteit. Dit betekent onder andere het op de juiste wijze vastleggen van documenten (inkomend en uitgaand in het archiefsysteem Decos Join) en de relevante taken in het zaaksysteem Squit XO beheren. Daarnaast beheer je enkele mailboxen en beantwoord je vragen van vergunningverleners en handhavers.

Waar voldoe jij aan?

 Waarom zou je willen werken bij de RUD?

Werken bij ons betekent meer dan je taken uitvoeren. Je bent niet alleen adviseur, vergunningverlener, toezichthouder of administratief juridisch medewerker: je bouwt ook mee aan een organisatie en je krijgt ruimte voor jouw ideeën en initiatieven. We vinden je talent belangrijk en stimuleren je om deze in te zetten voor de organisatie. Omdat er veel ontwikkelingen zijn, zoals bijvoorbeeld de invoering van de Omgevingswet, willen we in kunnen spelen op veranderingen. Dit vraagt om samenwerking en flexibiliteit van alle collega’s. In onze informele en open cultuur gaan we uit van vertrouwen en heb je de mogelijkheid om plaats- en tijdonafhankelijk te werken.

Wat krijg jij van ons?
Naast een open en uitdagende werkomgeving en leuke collega’s krijg je een salaris voor deze van maximaal €2.959,62 per maand op basis van een 36-urige werkweek (schaal 7).

De RUD Utrecht volgt de CAO Provincies. Naast het brutoloon krijg je een individueel keuzebudget (IKB). Dit is een vrij besteedbaar budget en bedraagt een percentage van 22,37% over de waarde van je bruto loonsom. Een full-time werkweek is 36 uur maar je hebt de mogelijkheid om ATV op te bouwen. Dan werk je 40 uur per week, hierdoor bouw je 204 extra verlof uren per jaar op. Daarnaast krijg je 144 uur verlof.

 

Meer informatie / solliciteren?
Voor meer informatie over de functie kunt je terecht bij André van Nieuwpoort via a.vannieuwpoort@rudutrecht.nl.

Voor meer informatie over de procedure van deze vacature kun je terecht bij Sanne Willekers via telefoonnummer 06-55498018 of per email via s.willekers@rudutrecht.nl.

Mail je brief en CV uiterlijk 4 oktober 2019 onder vermelding van “sollicitatie administratief juridisch medewerker” naar rud_hrm@rudutrecht.nl.

Gesprekken worden gepland op 8 oktober 2019.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.