Administratief Medewerker (36 uur)

Vacature

Bij de RUD Utrecht werken we talentgedreven. Vallen fouten jou meteen op (talent Foutenspeurneus), werk jij graag alles tot in de puntjes af (talent Doorzetter), kun jij grote hoeveelheden informatie hanteren en doorzien (talent Ontrafelaar) of heb je juist een heel ander talent dat bij deze vacature past? We gaan graag het gesprek met je aan!

''''

Wat doet de RUD?

De RUD Utrecht voert in opdracht van 11 gemeenten en de provincie Utrecht taken uit op het gebied van vergunningverlening, toezicht en handhaving. Bij de RUD Utrecht werk je samen met ongeveer 150 collega’s, waarvan zo’n 120 toezichthouders en vergunningverleners en 30 medewerkers in de bedrijfsvoering. Samen werken we aan een schoon milieu, natuurbehoud en een veilige leefomgeving. We ontwikkelen ons steeds meer van een pure uitvoeringsorganisatie naar een breed inzetbare partner voor onze opdrachtgevers. De RUD Utrecht bestaat uit vier onderdelen: bedrijfsvoering, bedrijven, bodem & ondergrond, en water, natuur & landschap (WNL). Jij komt te werken bij het laatste onderdeel. 

Wat ga jij doen?

Jij gaat een belangrijke bijdrage leveren in deze veelzijdige administratieve functie. Je ondersteunt onze vergunningverleners en handhavers op het gebied van verschillende wetgeving, waaronder de omgevingswet. Deze wetten hoef je zelf niet te kennen, daar hebben we de handhavers, vergunningverleners en juristen voor. Jij zorgt ervoor dat zaken ingeboekt worden en zorgt voor een eenduidige en nauwkeurige vastlegging. Op deze manier zorg je voor de kwaliteit van processen en data. Dat doe je door:

  • Te zorgen dat belangrijke informatie inzichtelijk is;
  • Het beheren van verschillende mailboxen;
  • Het boeken van uiteenlopende aanvragen en meldingen in ons zaaksysteem;
  • Het genereren van publicatieteksten;
  • Het afronden van vergunningen en meldingen;
  • Het archiveren in Decos (ons archiefsysteem). 

In de praktijk kan dat er zo uitzien: Jeffrey van het cluster zwemwater gaat op controle bij een zwembad. Voordat hij op controle gaat komt hij bij jou, jij zorgt ervoor dat er een zaak wordt aangemaakt in ons systeem Powerbrowser. Na de controle stelt Jeffrey een brief op met de gesignaleerde zaken. Jij leest deze brief tegen, zorgt dat hij goed vastgelegd wordt en zorgt voor de verzending.

Wie ben jij?

Zoals je hebt kunnen lezen krijg je veel verschillende taken voor meerdere clusters en werk je voor meerdere coördinatoren. Je kan dus snel schakelen tussen de verschillende werkzaamheden. Je legt makkelijk contact met de collega’s. Het is een pré als je ervaring hebt met administratieve werkzaamheden en kunt werken met systemen als OneNote, Onedrive en Excel (o.a. het kunnen toepassen en begrijpen van formules in Excel). Je houdt ervan om processen te volgen en je kunt accuraat werken. Verder ben je leergierig, proactief en energiek en beheers je de Nederlandse taal goed. Tenslotte beschik je over een gezonde dosis humor en een MBO+ werk- en denkniveau.

Waarom zou je willen werken bij de RUD?

Werken bij ons betekent meer dan je taken uitvoeren. Je bent niet alleen administratief medewerker, vergunningverlener, adviseur, manager of toezichthouder. Je bouwt ook mee aan een organisatie en je krijgt ruimte voor jouw ideeën en initiatieven. We vinden je talent belangrijk en stimuleren je om deze in te zetten voor de organisatie. Want als jij je talenten kan inzetten dan vliegt de dag voorbij. In onze informele en open cultuur gaan we uit van vertrouwen en kun je thuiswerken. Ook kun je meedoen aan talloze evenementen zoals borrels, een DOE dag en een Kerstfeest.

Wat hebben we jou te bieden?

Naast een stimulerende werkomgeving en fijne collega’s bieden we je een maandsalaris van maximaal € 4.170,46 (+22,37% IKB = € 5.103,39; schaal 8 van de CAO Provincies, op basis van 36 uur). Het kan zijn dat je in de aanloopschaal wordt geplaatst. Inschaling is afhankelijk van ervaring en expertise. Je krijgt in eerste instantie een arbeidsovereenkomst voor de duur van één jaar, met uitzicht op een vast dienstverband. Verder heb je de mogelijkheid om ATV-uren op te bouwen, dan werk je 40 uur per week en bouw je 204 extra verlofuren per jaar op, naast de standaard 144 verlofuren.

Wil je meer weten over al onze arbeidsvoorwaarden? Bekijk ze hier

Enthousiast?
Je kunt direct solliciteren door te klikken op de knop ‘solliciteer direct’. Solliciteren kan t/m 23 oktober. Daarna zullen we een reactie geven op je sollicitatie. 

Heb je nog inhoudelijke vragen over de vacature? Dan kun je terecht bij Steven Scholtus, via 06 50055140 of s.scholtus@rudutrecht.nl

Heb je vragen over de procedure? Dan kan je terecht bij Daan van Osta, HRM, via 06 29 68 19 46 of werkenbij@rudutrecht.nl

Talent staat bij ons centraal, ongeacht wie je bent en waar je vandaan komt. Bij de RUD streven we naar een veilige werkomgeving waar je jezelf kunt zijn en werk doet waar je plezier en energie uit haalt. We weten dat hoe je naam gespeld is, hoe oud je bent, van wie je houdt en wat je gelooft niets zegt over jouw geschiktheid voor deze vacature. Talent als basis, diversiteit als kracht. Voel je welkom om te solliciteren!

Met deze vacature willen wij graag zelf onze nieuwe collega werven. Dit is dan ook géén oproep voor acquisitie.

Solliciteer direct