Adviseur financiën / P&C

Plek in de organisatie

Als adviseur financiën / P&C werk je in een klein team financiën van in totaal drie medewerkers (jij, een medewerker administratie en nog een adviseur financiën). De controller is verantwoordelijk voor de inhoudelijke aansturing van dit team. Net als de andere ondersteunende teams (o.a. HRM, communicatie en ICT) ben je onderdeel van het team bedrijfsvoering, aangestuurd door een teamleider. Het team bedrijfsvoering bestaat uit ongeveer 30 medewerkers.

Wat houdt de functie in?

Je levert als adviseur financiën samen met je team een bijdrage aan het financiële beleid en de realisatie van de planning- en controlcyclus. Ook ben je een sparringpartner voor het managementteam op het gebied van strategische, tactische en operationele financiële vraagstukken. Je ondersteunt hen om de doelstellingen van de RUD Utrecht te behalen binnen de gestelde financiële kaders.

Taakgebieden en resultaatgebieden

In samenwerking met jouw collega adviseur financiën:

Functie-eisen

Wat breng je mee?

Waarom werken bij de RUD?

Werken bij de RUD Utrecht betekent meer dan alleen je taken uitvoeren. Je bent niet alleen adviseur financiën: je bouwt mee aan een jonge organisatie en je krijgt ruimte voor jouw ideeën en initiatieven. Er is altijd wel een project waar jij met jouw talenten de organisatie weer verder kunt helpen groeien. We vinden het belangrijk om dit talent te stimuleren. Vanwege de vele ontwikkelingen – zowel intern als extern – is de RUD Utrecht een dynamische organisatie. Dit vraagt om samenwerking en flexibiliteit van collega’s. We investeren daarom in opleidingen, coaching en intervisie zodat we continu blijven leren en verbeteren. In onze informele en open cultuur gaan we uit van vertrouwen en heb je de mogelijkheid om plaats- en tijdonafhankelijk te werken. Er zijn doorgroeimogelijkheden zowel verticaal als horizontaal.

Arbeidsvoorwaarden

Het salaris voor deze functie bedraagt maximaal € 3.965,53 per maand op basis van een 36-urige werkweek (schaal 10). De RUD Utrecht volgt de CAO provincies. Naast het brutoloon heb je recht op een individueel keuzebudget (IKB). Dit is een vrij besteedbaar budget en bedraagt een percentage van 21,62% over de waarde van je bruto loonsom. Een fulltime werkweek is 36 uur maar je hebt de mogelijkheid om ATV op te bouwen. Dan werk je 40 uur per week, hierdoor bouw je 204 extra verlofuren per jaar op. Daarnaast krijg je 144 uur verlof.

Meer informatie / solliciteren?

Voor meer informatie over de functie kunt je terecht bij Nicole Witjes (adviseur financiën) via  06-11220595 of    n.witjes@rudutrecht.nl. Voor meer informatie over de procedure van deze vacature kun je terecht bij Sanne Willekers via 06-55498018 of s.willekers@rudutrecht.nl. Mail je brief en CV uiterlijk 4 december 2017 onder vermelding van “sollicitatie adviseur financiën” naar rud_hrm@rudutrecht.nl. Gesprekken worden gepland voor 12 december 2017.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.