Adviseur HRM 0,6 fte (klus)

Onze collega gaat met zwangerschaps- en bevallingsverlof en daarom zoeken wij een junior/medior adviseur HRM om haar voor 5 maanden te vervangen.

De (junior/medior) adviseur HRM is samen met het team HRM onderdeel van het team bedrijfsvoering. Jouw directe collega’s zijn de senior adviseur HRM en de medewerker HRM. Je helpt de teamleider om de HR- lijnverantwoordelijkheid als manager vorm te geven, je hebt hierbij een adviserende rol. Je vervult een operationele- en tactische rol binnen de RUD Utrecht.

Je bent de coördinator voor de Wet poortwachter, je bewaakt de termijnen en adviseert het management bij de verzuimbegeleiding. Als het nodig is, schuif je aan bij gesprekken. Daarnaast zal je bezig zijn met 2 projecten: de implementatie van de Wet verbetering poortwachter in Afas en de hiermee samenhangende instructies aan het management en de in januari 2018 ingezette transitie van de verloning naar een andere externe salarisadministrateur.

Taakgebieden / resultaatgebieden

De ideale collega
Als Adviseur HRM vinden wij in het algemeen belangrijk dat je energiek, flexibel en resultaatgericht bent. Daarnaast bezit je een gezonde portie overtuigingskracht en een positieve instelling, die je overbrengt op je collega’s. Je kunt zowel zelfstandig aan de slag als in teamverband en je kunt goed omgaan met weerstand.

In het team ben je de beste aanvulling als je doelgericht kunt werken en scherp bent op processen, beleid en deadlines. Je bent niet alleen een denker maar juist ook een doener en je werkt actiegericht zonder het doel uit het oog te verliezen. Je coördineert het verzuimproces volgens de Wet verbetering Poortwachter en kunt dus goed plannen en organiseren. Ook ben je in staat om de teamleider te ondersteunen in de gespreksvoering hieromtrent. Je zoekt naar de afstemming met je collega’s binnen team HRM en RUD breed.

Functie-eisen

Arbeidsvoorwaarden
De RUD Utrecht volgt de CAO Provincies. Het salaris voor een (junior/medior) HRM-adviseur bedraagt maximaal
€4.017,08 per maand (schaal 10) op basis van een 36-urige werkweek. Inschaling vindt plaats op basis van kennis en ervaring. Naast het brutoloon heb je recht op een individueel keuzebudget (IKB). Dit is een vrij besteedbaar budget van 22,37% over de waarde van je bruto loonsom.

Meer informatie / solliciteren?
Voor meer informatie over de functie en de procedure kunt je terecht bij Sanne Willekers (Adviseur HRM) via 06-55498018 of s.willekers@rudutrecht.nl.

Mail je brief en CV uiterlijk 14 februari 2018 onder vermelding van “sollicitatie adviseur HRM” naar rud_hrm@rudutrecht.nl. Gesprekken vinden plaats op 22 februari 2018.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.