Functioneel applicatiebeheerder AFAS (1,0 fte)

Wat doet de RUD?

De RUD Utrecht voert in opdracht van 11 gemeenten en de provincie Utrecht taken uit op het gebied van vergunningverlening, toezicht en handhaving. Bij de RUD Utrecht werk je samen met ongeveer 150 collega’s, waarvan zo’n 120 toezichthouders en vergunningverleners en 30 medewerkers in de bedrijfsvoering. Samen werken we aan een schoon milieu, natuurbehoud en een veilige leefomgeving. We ontwikkelen ons steeds meer van een pure uitvoeringsorganisatie naar een breed inzetbare partner voor onze opdrachtgevers.

Wat ga jij doen?

Als functioneel applicatiebeheerder vervul je een belangrijke rol bij de RUD Utrecht. Samen met drie collega functioneel applicatiebeheerders werk je aan het professionaliseren en beheren van verschillende applicaties. Jouw focus ligt in eerste instantie op de applicatie AFAS, maar ook de andere kernapplicaties (het zaaksysteem, DMS en GIS) behoren tot jouw werkpakket.

Jouw grootste uitdaging is het adviseren over en het herinrichten en verder ontwikkelen van de applicatie AFAS. Je werkt onder andere aan het inrichten van de workflows. Daarbij weeg je steeds af wat de wensen zijn van je collega’s vanuit Financiën en HRM én de mogelijkheden die AFAS biedt. Daarnaast help en instrueer je collega’s van verschillende afdelingen.

Waar voldoe jij aan?

De RUD Utrecht is op dit moment vol in ontwikkeling. Dit geldt ook voor het cluster Informatievoorziening waarin jij werkzaam bent. Op dit moment werken we hard aan het professionaliseren van het ICT beheer. Daarom zoeken we iemand die snel de kern van een probleem doorziet, van aanpakken weet, resultaat gericht werkt en in staat is om projectmatig te werken. Je zoekt constant afstemming met andere clusters, leveranciers en de externe partij die het technische beheer doet van onze ICT-omgeving. Je bent communicatief vaardig en sociaal vaardig. Verder:

Waarom zou je willen werken bij de RUD?

Werken bij ons betekent meer dan je taken uitvoeren. Je bent niet alleen adviseur, vergunningverlener, toezichthouder of medewerker bedrijfsvoering: je bouwt ook mee aan een organisatie en je krijgt ruimte voor jouw ideeën en initiatieven. We vinden je talent belangrijk en stimuleren je om deze in te zetten voor de organisatie. Omdat er veel ontwikkelingen zijn, zoals bijvoorbeeld de invoering van de Omgevingswet, willen we in kunnen spelen op veranderingen. Dit vraagt om samenwerking en flexibiliteit van alle collega’s. In onze informele en open cultuur gaan we uit van vertrouwen en heb je de mogelijkheid om plaats- en tijdonafhankelijk te werken.

Wat krijg je van ons?

Naast een open en uitdagende werkomgeving en leuke collega’s krijg je een salaris van minimaal €2564,62 en maximaal € 4017,08 bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek. De functie wordt ingeschaald in schaal 9 of 10, afhankelijk van de kennis en ervaring die je mee brengt.

De RUD Utrecht volgt de CAO Provincies. Naast het brutoloon krijg je een individueel keuzebudget (IKB). Dit is een vrij besteedbaar budget en bedraagt een percentage van 22,37% over de waarde van je bruto loonsom. Een fulltime werkweek is 36 uur maar je hebt de mogelijkheid om ATV op te bouwen. Dan werk je 40 uur per week, hierdoor bouw je 204 extra verlof uren per jaar op. Daarnaast krijg je 144 uur verlof.

Meer informatie / solliciteren?

Voor meer informatie over de functie kunt je terecht bij Desi Oudenbroek (adviseur Informatievoorziening) via telefoonnummer 030-7023325 of per email via d.oudenbroek@rudutrecht.nl.

Voor meer informatie over de procedure van deze vacature kun je terecht bij Sanne Willekers (Adviseur HRM) via telefoonnummer 06-55498018 of per email via s.willekers@rudutrecht.nl.

Mail je brief en CV onder vermelding van “sollicitatie functioneel applicatiebeheerder AFAS” naar rud_hrm@rudutrecht.nl.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.