Jaarverslag 2020

Nieuws

In ons jaarverslag verantwoorden we de resultaten die we hebben bereikt voor onze gezamenlijke opdrachtgevers: hoeveel vergunningen zijn er verleend, hoeveel controles zijn uitgevoerd, hoeveel advies is gegeven etc. We hebben de resultaten opgedeeld in de werkvelden algemeen, bodem, luchtvaart en vuurwerk, milieu, natuur en landschap en water. In dit jaarverslag besteden we daarnaast aandacht aan ontwikkelingen uit 2020 die van belang zijn voor onze toekomst.

Cover jaarverslag 2020

Uiteraard is één van deze ontwikkelingen de voorbereiding op de Omgevingswet. We hebben grote stappen gezet, zowel binnen de RUD, met opdrachtgevers als in de regio. Een andere ontwikkeling voor de toekomst is risicogericht handhaven. In 2020 zijn we begonnen met de ontwikkeling van een app die risicogericht toezicht een stuk makkelijker gaat maken. Ook besteden we aandacht aan onze nieuwe website.

Nieuwe collega's

Het jaarverslag wordt afgesloten met een terugblik op de ontwikkelingen op het gebied van personeel en organisatie. Naast de cijfers over onder andere de opbouw van ons personeelsbestand vindt u hier een interview met Anne en Ilja. Zij begonnen vorig jaar bij de RUD en hebben een groot deel van hun nieuwe collega’s nog niet ontmoet.

Lees meer: link naar het jaarverslag