Coördinator vergunningverlening – 0,80 fte

Wat ga jij doen?

Jij gaat het cluster Vergunningverlening Bedrijven coördineren. Dit betekent dat je verantwoordelijk bent voor de opgaven van het cluster. Je bent aanspreekpunt voor het team, adviseert de strategisch manager, en je plant en verdeelt de werkzaamheden binnen het cluster. Ook plan en verdeel je de werkzaamheden, bewaak je de voortgang en borg je de kwaliteit van de werkzaamheden. Je treedt op als vraagbaak en klankbord voor accountmanagers en medewerkers binnen en buiten het vakgebied. Je zorgt voor vakinhoudelijke ondersteuning en begeleiding van (nieuwe) medewerkers bij de uitvoering van de werkzaamheden. Je bevordert en geeft vorm aan de samenwerking tussen de clusters zodat er een integrale manier van werken kan plaatsvinden.

Het zwaartepunt van de functie ligt in het coördineren van het cluster. Naast je coördinerende taak houd je je bezig met (complexe) vergunningen en adviseer je op meerdere complexe beleidsterreinen waarbij er sprake is van grote interpretatieruimte. Je hebt inzicht in zowel de theoretische als maatschappelijke context van de wetgeving en beleidsterreinen op het gebied van milieu.

Waar voldoe jij aan?

Jouw doel is om dit cluster samen met jouw collega’s naar een hoger niveau te tillen. Plannen en organiseren kun je goed en je vindt het leuk anderen hierin te sturen. Je bent communicatief vaardig en weet mensen te overtuigen en te motiveren. Je hebt een helicopterview en een goed analytisch vermogen. Cijfermatig ben je goed onderlegd. Verder:

Plek in de organisatie                                      

Als coördinator ben je verantwoordelijk voor de inhoudelijke aansturing van het cluster. Je rapporteert aan de Strategisch Manager, die tevens HR verantwoordelijk is voor de medewerkers in het cluster. Je werkt nauw samen met collega’s in jouw cluster maar ook met andere coördinatoren, strategisch managers en met de accountmanagers.

Binnen het cluster Bedrijven ben je één van de drie coördinatoren. Jij hebt je focus op vergunningverlening, waar jouw collega coördinatoren zich bezig houden met de inhoudelijke aansturing van de handhavers en specialistische adviseurs.

Waarom zou je willen werken bij de RUD?

Werken bij ons betekent meer dan je taken uitvoeren. Je bent niet alleen coördinator, adviseur, vergunningverlener, toezichthouder of medewerker bedrijfsvoering: je bouwt ook mee aan een organisatie die in ontwikkeling is en je krijgt ruimte voor jouw ideeën en initiatieven. We vinden je talent belangrijk en stimuleren je om deze in te zetten voor de organisatie. Omdat er veel ontwikkelingen zijn, zoals bijvoorbeeld de invoering van de Omgevingswet, willen we in kunnen spelen op veranderingen. Dit vraagt om samenwerking en flexibiliteit van alle collega’s. In onze informele en open cultuur gaan we uit van vertrouwen en heb je de mogelijkheid om plaats- en tijdonafhankelijk te werken.

Wat krijg je van ons?

Naast een open en uitdagende werkomgeving en leuke collega’s krijg je een salaris voor deze functie van maximaal € 4.696,60 per maand op basis van een 36-urige werkweek. De functie is gewaardeerd op 11, inschaling is afhankelijk van de kennis en ervaring die je mee brengt.

De RUD Utrecht volgt de CAO Provincies. Naast het brutoloon krijg je een individueel keuzebudget (IKB). Dit is een vrij besteedbaar budget en bedraagt een percentage van 22,37% over de waarde van je bruto loonsom. Een fulltime werkweek is 36 uur maar je hebt de mogelijkheid om ATV op te bouwen. Dan werk je 40 uur per week, hierdoor bouw je 204 extra verlof uren per jaar op. Daarnaast krijg je 144 uur verlof.

Meer informatie / solliciteren?

Voor meer informatie over de functie kunt je terecht bij Laura Vicino (Strategisch Manager) via telefoonnummer 06-55498083 of per email via l.vicino@rudutrecht.nl

Voor meer informatie over de procedure van deze vacature kun je terecht bij Sanne Willekers (Adviseur HRM) via telefoonnummer 06-55498018 of per email via s.willekers@rudutrecht.nl.

Mail je brief en CV uiterlijk 15 mei 2019 onder vermelding van “Coördinator Vergunningverlening” naar rud_hrm@rudutrecht.nl. Gesprekken worden gepland op 22 mei en 23 mei 2019.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.