20 resultaten
20 resultaten
Zoekresultaten
-
Woo-publicaties
Op deze pagina vindt u de besluiten over Woo-verzoeken en de documenten die op verzoek zijn verstrekt. De Woo staat voor Wet open overheid.
-
Verzoek om informatie of Woo-verzoek
De RUD geeft informatie over onze werkzaamheden en bedrijfsvoering op de website en via social media. Bekendmakingen over vergunningen worden gepubliceerd door gemeenten of provincie. Meer weten? Dien een verzoek om informatie of een Woo-verzoek in.
-
Vergaderingen Algemeen Bestuur 2022 en 2023
Op deze pagina vindt u de stukken die zijn besproken tijdens de vergaderingen van het Algemeen Bestuur in 2022 en 2023.
-
Toegankelijkheid
Wij werken aan een website die toegankelijk is voor iedereen. Een onafhankelijk bureau heeft onderzocht of wij aan de webrichtlijnen voor overheidswebsites voldoen. Het rapport vindt u onderaan deze pagina.
-
Bedankt voor uw melding of aanvraag
Automatisch antwoord na het insturen van een digitaal formulier. Bedankt voor uw melding of aanvraag. We nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Heeft u een andere vraag? Neem dan contact met ons op via 030 7023300 of info@rudutrecht.nl.
-
Bestuur en organisatie
De RUD wordt bestuurd door het algemeen bestuur en het dagelijks bestuur. De RUD bestaat uit drie teams met vergunningverleners, toezichthouders en handhavers en juristen en een team bedrijfsvoering.
-
-
Juridisch kader
De RUD Utrecht voert in opdracht (“in mandaat”) van een aantal overheden wettelijke taken uit en is een publiekrechtelijke rechtspersoon. Op deze pagina vindt u de documenten waarin dit juridisch is geregeld.
-
Taken en mandaten
De RUD voert namens de 12 deelnemende overheden taken uit. Deze taken zijn overeengekomen in dienstverleningsovereenkomsten (DVO’s). De bevoegdheid voor het vaststellen van de bijbehorende besluiten is geregeld via mandaatbesluiten.
-
Vergaderingen Algemeen Bestuur 2018 - 2019
Op deze pagina vindt u de vergaderstukken van het algemeen bestuur van de periode 2018 - 2019. Oudere stukken kunt u opvragen.